2012. február 6., hétfő

Hétfő

Hazaküldtek. Azt mondták, akit éjszakára osztottak be ügyelni, az húzzon haza. Hát hazajöttem. De előtte azért rosszul lettem az irodában. Leesett a cukrom villámgyorsan. Még jó, hogy az egyik kolléganő behozta az otthonról kiutált szaloncukrokat és abból gyorsan bedobtam kettőt. A kicsi éppen itthon van és most üzent fészen a nappaliból, hogy kocka nagyok, de csak mert előbb ültem le a géphez, mint ő:P
Szénhidráthiányom ellensúlyozására bevágtam egy doboz piskótatallért. Ettől meg a hasnyálmirigyem fog sokkot kapni, de már mindegy.
Már csak pár méterre voltam a háztól, mikor beállta elénk a postás autó és meghozott egy december elején megrendelt dolgot. Még jó, hogy abban a pillanatban értem ide, mert helyben fizetős volt és a lányom semmiképpen nem tudta volna elintézni maga..
Nem is tudom mit kezdjek a hirtelen rámszakadt szabadnappal? Aludnom kéne, de nem vagyok az a nappal alvós fajta. Varrok majd és talán délután valami könyvvel a kezemben hátha mégis elszundítok kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."