2012. február 21., kedd

Info

Néha csak bámulok azon, mit produkál az élet. Volt egy olyan illúzióm, hogy idejövök dolgozni és itt már egy régen, stabilan, egy kerékvágányban mozgó rendszer része leszek, kevés kilengéssel. Erre felmondott a régi kisfőnököm és az új rögtön azzal kezdte, fejlesszünk informatikát és rögtön rám bízta az árajánlatkéréseket és a szerződéssel kapcsolatos dolgokat egy új integrált ügyviteli szoftverrel kapcsolatban, kifejezetten államháztartási szervezetre szabva.
Az elmúlt 3 munkahelyemen végigcsináltam ezt. Hát itt sem vagyok biztonságban? Mindenhol rám bízták a projektmenedzseri feladatokat a bevezetésben, a betanításban, a hibakeresésben, a kapcsolattartásban. Megküzdöttem az emberek ellenállásával, rengeteget túlóráztam és sokat dolgoztam mások helyett. És most megint?
Valamit vagy kurva jól csinálok, vagy rettenetesen szarul! (bocs).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."