2012. február 21., kedd

Jól telt

Nagyon gyorsan eltelt az öt nap. A tesómmal filmeket néztünk, én még nem láttam a Másnaposokat. A kütyümre rátöltöttem a Hobbit-ot, azt olvastam és rajta van a Jóbarátok 9. évada, azt néztük. A nagy kapkodásban csak pont azokat a dvd-ket hagytam itthon, amiket a tesómnak szántam, de megígértem neki, hogy elküldöm levélben.
Szombat este nagy titokban és teljes meglepetésként a sógoromnak való elmondta, hogy miután ilyen szerencsésen eljegyezte a középső kistestvéremet, el is szeretné venni, augusztusnak derekán. Nagyon körbeörömködtem ezt a dolgot és mivel szeretnék itthon kimondani azt az igent, hát egy kis szervezésre és utánajárásra is megkértek. Ez nekem sepercbe került, csupa ismerőstől kellett infó, bár azért rengeteg kérdés és megoldanivaló feladat jön még eléjük, közösen mindent meg lehet oldani és alig várom, hogy egy igazi emlékezetes kis családi lagzit rendezzünk itt falván.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."