2012. február 21., kedd

Időjárás

Szerdán úgy szakadt a hó, hogy a Hungexpónál megállva, nem láttunk el 5 m-re a bejáratig. Segítettem leteríteni az asztalokat és kimérni a fiúknak a bérelt helyet. Az egyik srác adott egy mérőszalagot, amit első nekifutásra szétkaptam. Nem győztem bocsánatot kérni és vettem neki később egy másikat, amit vasárnap oda is adtam, mondván, hogy ez 5 méteres és minden rendezvényre hozza magával, mert szükségünk lesz még rá.
A tesómmal elterveztük, hogy lesz egy nap mikor SEMMIT sem csinálunk. Ez a nap rögtön a csütörtök lett, úgy fújt a szél, hogy az orrunkat sem volt kedvünk kidugni a lakásból. Reggel keltem korán, hogy megcsináljam a szendvicseket útravalónak az egész napos megpróbáltatáshoz a férjemnek, megfőztem a kávét, a teát, gondoskodtam róla, hogy legyen nála alma, banán, keksz.
Esténként főztünk valamit, szombaton pizzát ettünk. Pénteken felöltözve indultunk plázázni, erre 10 fok lett. Apróságokat vettem, pedig a Promod-ban és egy fehérnemű üzletben, amilyen nálunk nincs is, láttam olyasmit, amit megvettem volna, de nem merek költeni. 1000 helye van most a spórolt pénznek, a két ballagás, ahová szeretnénk meghívni a rokonainkat, valamint egy régen várt esküvő... szóval ezek sokkal fontosabbak.

Ja, és szeretnénk kifesteni a házat. Ennyit a pénzről...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."