2011. december 31., szombat

Vírus

Karácsony előtt a gépünk bekapott egy vírust. Olyan agresszívat, hogy a szemünk láttára rámolta le a windows-t a gépről, besurranva a NOD háta mögött. A gutaütés kerülgetett. Irány Lacika, az informatikusok gyöngye és megkaptuk a diagnózist: újratelepítés szükségeltetik. Ez nekem mindig egy rémálom, mert a csajok sopánkodnak: jajj a Sim-szem, jajj a torrentem, jajj a nemtommim!!
Jajj nekem:)
Szóval visszajött a szűziesen tiszta gép és a férjem beüzemelte, majd közölte, nem ismeri fel a külső winchester-t. Remek! Akkor légyszi diagnosztizáljátok azt is Lacikával, mert lehet kárt tett ebben is a trojan(elméletileg nem tudna, dehát annyi mindent láttam már vírusosnak). Minden más gép látta a fájlokat rajta, csak a miénk nem. Leszedtek róla mindent, újraformázták, visszarakták, mégsem volt jó. Addig én rá sem néztem a fiúk szórakoztak vele. Tegnap volt egy szabad órám este. Telepítettem a hiányzó képszerkesztőt, filmlejátszót, mifenét. Nem igaz, hogy nem működik! - felkiáltással elkezdtem bűvölni a kütyüt is és láss csodát. A total commander és én csodát tettünk, elővarázsoltuk az összes dolgainkat, mind a 150 giga fotót, zenét, filmeket és programokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."