2011. december 17., szombat

Könyvesbolt

Szeretek könyvet ajándékozni, talán mert tudat alatt azt feltételezem, hogy mások pedig szeretnek olvasni. Eme fantazmagóriának köszönhető, hogy pénteken, miután a bankba bevégeztem a kötelező kört, átmenetem a nem messze lévő barátságos kis könyvesboltba. A kis jelen esetben azt jelenti, hogy a benn álló négy embertől már lépni sem lehetett, de legalább az ajtót be tudtam csukni a hátam mögött. Fennhangon tanakodtak, ki írta az 1984-et - mai nap is aktuális, sőttt - Orwell - segítettem ki őket kínjukból és őszintén reméltem, hogy a probléma ilyetén megoldása után legalább ketten távoznak az üzletből:)

Lehet, hogy egy könyvesbolt eladóinak illene ezt tudni? - ez csak így utólag, gyenge vállvonogatással kísérve jutott eszembe.

5 megjegyzés:

  1. ugyan. túl sokat vársz el egy könyvesboltostól, még jó, hogy nem valami állatfarmra küldöd, disznókat őrizni. ismerje a számokat, hogy ne verjék át a fizetéskor, aztán meg tudjon kávét főzni és ne telefonáljon túl sokat a pasijával/csajával.
    a vevő meg lehetőleg ne zavarja, hogy tudja a blikket lapozgatni.
    asszem mixát, vagy móra írt valami mesét, hogy a csávó még fizetett is a vevőnek, hogy lelépjen és békén hagyja - így korrekt. (de én könyvesboltos is voltam, nekem nem égő, hogy nem tudom pontosan)

    VálaszTörlés
  2. pedig jó könyvesboltos lennél:) mert tényleg Móra, és a kedvenc részem: az egyikre ráültem, a másikra rákönyököltem, a harmadikra rátenyereltem és a legvastagabbat elkezdtem olvasni.
    lehet nem pontos, fejből idéztem:)

    VálaszTörlés
  3. Hold: Móra novella, a címére nem emlékszem, de ha kell megnézem.
    2i: egy banki ügyintézés után jár a könyvesbolt. Az orvos is felírná.

    VálaszTörlés
  4. Gergulics inasa a címe.
    Kijárt az biztos, bár meg tudtam volna venni mindent ami megtetszett:)

    VálaszTörlés
  5. Ezzel én is így vagyok. No meg még az elhelyezés is gond. Bár most Ex viszi, amit hozott, meg amit kér a közösből és akkor több helyem lesz :-) És kevesebb könyvem :-(

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."