2011. december 17., szombat

TV

Nem vagyunk nagy tv nézők. De néha igényünk lett volna valami természetfilmre, vagy gyerekműsorra. Eddig sajnáltam kiadni plusz pénzt arra, hogy megrendeljek egy műholdas szolgáltatást. Viszont az utóbbi időben azon kaptam magam többször is, hogy az RTL és a TV2 műsorai miatt morgolódok. Idétlen, néha megalázó, kínos, rossz érzést keltő műsorok, fél óráig tartó reklámblokkok, unalmas, semmiről sem szóló műsorok, plasztik szappanoperák. Besokalltam, felemeltem a telefont és elrendeztem a dolgot, a fennt említett két csatornát pedig száműztem a programsor legaljára, mert odavalók.

2 megjegyzés:

  1. Ajánlom a Comedy Centralt. :) Bár akik sokat nézik, azok ráunhatnak a rengeteg ismétlésre, de van, ami 200. megnézés után is vicces. :)
    Mostanában nálunk az alábbi a rendszer, miután hazaértem melóból:
    - Story4 - A farm, ahol élünk
    - utána 1 órán át más csatorna, amin megy valami jó (régebben párom nézte ilyenkor a Hetedik mennyországot a Story4-en, de vége lett)
    - MTV1: Maradj talpon!
    - Duna TV: MacGyver
    - Innentől bármely csatorna, amin megy valami jó
    - Amikor Showder kulb szezon van, akkor hétfőnként az kötelező program
    - Keddenként házon kívül és XXI. század (nekem jobban tetszett, mikor külön napokon sugározták, de gondolom, ez a VV miatt lett így)
    - Vasárnap Heti hetes (ha szezon van)
    - Nap közben sok esetben Comedy Central, éjszaka szintúgy (főként a Family Guy miatt)
    - Éjfél tájékán elalvásig Autókereskedők a Discovery-n
    - Bármely csatorna szóba jöhet, amin épp megy jó film.

    Hát, kb. ennyi. VV-k, összeesküvők, és hasonló bárgyúságok törölve.

    VálaszTörlés
  2. ebből a szolgáltatásból a Comedy Central kimaradt, de van egy csomó másik, ahol lehet találni nézhető műsort. a tesóm kedvence a family guy, úgyhogy ismerem:)

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."