2011. december 16., péntek

Tablet-röl

Furcsa, mert nem enged csak html módban írni. Kocka vagyok:) Nem túl nagy, de mivel már harmadjára kapom ezt a jelzöt, egymàstól függetlenül hát elfogadom. Nem minden hosszú magánhangzót akar érzékelni, de nem nehéz bevinni a szöveget. Én vagyok az a kíváncsi, aki minden újdonságot kipróbálna, amit az informatka és a kommunikàció területén kitalálnak, ha lenne rá pénzem. Ezt annyira nem reklámozom, hogy mikor megmondtam itthon, mit kapok karácsonyra az ajándékba kapott pénzböl, a csalàd elképedt, hogy nem is tudtàk, hogy ilyesmire vàgyom. Egyszer meglàttam az Ebay-en és rövid keresés utàn meg is lett a kivàlasztott, egy 8"-os, androidos kütyü. Egyszerü kis valami és nagyon kellene bele egy kártya, mert enélkül a letöltés elég korlátozott. Lassan kezdjük megszokni egymást és hihetelen, hogy ennyiért ennyit tud:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."