2011. október 1., szombat

A nap süt

Áldás rajtam ez az idő. Vékony szürke pólóban, farmer halásznadrágban, lábujjas papucsban mentem boltba. Kezemben összehajtott vászon szatyor és nehéz bőr pénztárca. Nem igazán szeretek a kinti járdán menni, mert megbámulnak, de most nem izgatott a dolog. Csak néztem a kócosfejű árnyékomat a járdán és élveztem a napsütést. Jó volna az új kerékpárúton áttekerni a nagyszüleimhez meglepetésszerűen, de arra most nincs idő. Kár!
Van közelebb is bolt, de jóval drágább, hát többet gyalogoltam inkább. Érdekes fénye van a napnak és nagyon régóta nem esett, a fű sem nő, de most tényleg. Hetek óta nem volt beindítva a fűnyíró és idén már nem is lesz.
Megszámoltam, pontosan 5 csípés van a lábamon. Nemtom miféle vadállat volt, de remélem megmérgeztem a véremmel! Biztos valami kezdő szívószájszervű ragadozó, mert nem tudja, hogy engem az ilyenek messzire elkerülnek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."