2010. július 13., kedd

Vasárnap

Reggelre megélénkült a szél, a tavat ellepték a vitorlások és szörfösök. A víz felszínétől 20 cm-re már élvezhetően meleg volt a víz, de ha megálltam és taposni kellett, majd lefagyott a lábam, ígyhát úszkáltam csak folyamatosan. Mikor pakolásztunk össze, a kék égen báránykák rohangáltak fel, s alá. Mire elindultunk már egészen megtermett birkák verődtek nyájba:) Nem is nagyon bántam, így kicsivel könnyebb volt búcsút venni a tótól és mindattól amit jelent nekünk. Többször árnyékban tudtunk haladni és ez nagyon kellett, mert a kocsinkban nincs klíma és bármiféle trükk kevésnek bizonyult a hűtésre, ráadásul le is égtünk egy kicsit, szóval jól jött a felhősödés. 
Megálltunk Dunaföldváron a Halászcsárdánál. A férjem meghívott egy késői ebédre. Gyönyörű helyen van, kilátás a Dunára, udvarias kiszolgálás és olyan kaja, hogy elájultam tőle, szóval méltó befejezése volt a hétvégének. 

2 megjegyzés:

  1. az egy pompás hely! :) az átjárás a két part között még mindig olyan vadregényes?

    VálaszTörlés
  2. csak a kocsiból láttam, de szerintem igen:)

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."