2010. július 22., csütörtök

Tegnap

Elhevertem az ágyon még mielőtt nekifogtam a vasalásnak. Fejemben egy pohár sör alkoholtartalma, gyomromban bableves és mákostészta. A világ ezzel a háttérrel könnyűnek találtatott. Hátranéztem és fejjel lefelé láttam a szobát, a szemem megakadt a HPotter 7. részén. A 34 szülinapomra kaptam a régi munkahelyemen a kollégáktól. Nagyon hiányzik a hely és az emberek is. Hiányzik a rend, az összeszokottség, a jólszervezettség, a velem egykorú emberek, a hülyéskedés. Így majd két év után is sokat gondolok rájuk:)

2 megjegyzés:

  1. És a vasaló helyett előkaptad a könyvet és jól érezted magad :D:D:D:
    Szatti

    VálaszTörlés
  2. Már kívülről tudom és a vasalás nem várhatott:)
    Látod? én 35 fokban is fűtök:D

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."