2010. július 23., péntek

A szokásos, és még azon is túl

Szóval a napom. Nagyon össze kellett szorítanom a fogam és minden mást, hogy ma ne hányjak a kard élre:) Értetlenség+pontatlanság és kiakadás. Persze csak magamban, mert más úgysem érti mi mérgelődni való van azon, hogy egy 15 millás programban, ha kinyomtatok egy fizetetlen szállító listát, benne van a készpénzes is. Ó hát elnézést amiért nem nézettem át minden lekérdezést, de a neve alapján azt gondoltam ez evidens, még alapfokon is, mert a kp-s mindig rendezve van, ezért hívják így. Az ég szerelmére!!:( Mindegy, összeadtam kézzel. Egész nap ezt csináltam. Akár be se mentem volna, annyira felesleges volt az egész. Rossz így dolgozni, hogy semmi eredménye, csak a túlóra.

Reggel beléptem a freemail-emre és láttam, hogy valami szerver bajuk van. Így történhetett, hogy idegentől kaptam email-t és nem én voltam a címzett. Azért visszaírtam neki, tudjon már róla, hogy az illető valószínűleg nem kapta meg a levelet. Mondjuk a buli amire emlékeztetni akart,lehet, még érdekelt volna is:)

2 megjegyzés:

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."