2010. július 21., szerda

Frog

Békésen ejtőztünk reggel az ágyban, egyszercsak megszólalt a férjem: - Egy béka. - Micsoda? - kérdem én. - Ott egy béka. - áthajolok rajta és tényleg!:) kiugrált az ágy alól egy békuli egy szemtelen porcica társaságában, akit maga után húzott. A férjem elkezdett kászálódni, hogy kitessékelje a jövevényt és közben azon morfondírozott, hogy tudott bejönni a legbelső szobába? Én pedig indítványoztam, ne pateroljuk ki, inkább küldjük vissza az ágy alá, barátkozzon össze a még fellelhető porcicákkal és utána távozzon, mert úgy látom olyan helyekre is eljutott, ahová én nem tudtam a porszívóval:D

6 megjegyzés:

  1. Talán te magad is érted de azé' leírom: a bal felső sarok azt írja, hogy el fog tűnni a blog sablonod pénteken!

    VálaszTörlés
  2. Láttam, reggel ez volt az első. Utánanéztem és lehet, másik háttér után kell néznem, bár ennek a kódját lementettem, viszont senkit nem akarok kellemetlen helyzetbe hozni a későbbiekben. Nem örülök, de ez van. Pedig már annyira megszoktam.

    VálaszTörlés
  3. Mindenhol rengeteg kisbéka van, én is elnézem őket reggelente ugyanabba az irányba ugra-bugrálni.

    VálaszTörlés
  4. a békám baszki, a békám! látod, ha hallgatok rád és lesmárolom annó, most nem lenne takarítószemélyzeted. :D

    VálaszTörlés
  5. milyen régen volt, el is felejtettem:)
    nekem nem lenne, de neked igen. egy olyan igazi...:D

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."