2010. július 7., szerda

Fáradt reggel

Alig tudtam kimászni az ágyból. Este már lusta voltam hajat mosni, ennek reggel ittam a levét, mert negyed órával korábban kellett kelnem. Mire emberfejem lett és a kávét is megittuk, már indulhattunk is.
Az új program bevezetésével lassan haladunk. A programozók szabadságon vannak, telefonon nem elérhetők, mikor megígérik, hogy jönnek, mégsem érnek ide. Rossz a paraméterezés, minden számla rögzítése előtt az adott partner adatait ki kell egészíteni:( Időrabló, sziszifuszi munka, amitől mégjobban elmegy az ember kedve, hogy dolgozzon. Ma még a nap sem süt, de legalább a sofőröknek nem kell kánikulában róni az országutat. Mindenkinek olyan nyűgös az arca, ma én sem mosolyogtam, csak néztem ki a fejemből. 
Akkor vidulok fel egy kicsit mikor eszembe jutnak a hétvégi terveink. Bepótoljuk a múltkori, agárdi hétvégét és kettesben + egy sátor, leruccanunk a tópartra. Kánikulát jósolnak, remélem az is lesz. Ez tartja bennem a lelket és a tudat, hogy már pénteken délután elindulunk, még akkor is ha 8-ra érünk le. Jó volna egy kis éjszakai fürdőzést beiktatni:)

4 megjegyzés:

  1. Sátrazni nagyon jó, mi is szeretünk nomád körülmények között tölteni pár napot időnként. A Velencei-tó pedig különleges szerelmem gyermekkorom óta.

    VálaszTörlés
  2. Mi úgy találtunk oda, hogy egy nyaralás után korán indultunk a Balatonról és el szerettük volna tölteni valami jó kis helyen a délutánt a gyerekekkel - nem volt kedvünk hazajönni:) és az agárdi lehajtóra szavaztunk. Akkor szerelem volt első látásra.

    VálaszTörlés
  3. Érezzétek nagyon jól magatokat és persze egymást is :)))))
    Szatti

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."