2010. március 1., hétfő

Sebesülés

Pedig mondta, hogy baromira éles a kés!!

Tegnap délutánra még vendégeket vártam és úgy gondoltam megsütöm az én csúnyasütimet. Ez egy kakaós tészta, megkenve lekvárral és leöntve csokival. Szépen megsült az alap, felraktam a pultra és kettévágtam... mellé meg az ujjam. Még jó, hogy a körmöm útban volt, mert az fogta meg. Ha nincs ott, rendesen lekanyarintom a bal kezem hüvelykujjának a végét. Alig aludtam az éjjel:( lüktet+fáj.

Ja és, hogy teljes legyen a boldogságom a főnököm megfúrta a mai szabimat, csak holnapra engedett el.

7 megjegyzés:

  1. OFF:
    Kidobtalak én is oldalsávra, és ezúton is köszönöm a megtiszteltetést! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, az érzés kölcsönös:)

    VálaszTörlés
  3. Na hogy is készül az a csúnyasüti?

    Nekem is van egy, egyszer feltettem a blogba, mert olyan nagyon büszke voltam rá, erre lecerbonaszeletezték!:)

    VálaszTörlés
  4. A csúnyasüti egy muffintészta:)
    30dkg liszt,30dkg cukor,4 tojás,1 cs sütőpor, 2 ek kakaópor és annyi tej, hogy jó ragadós, sötétbarna tésztát kapjuk, ami annyira folyós csak, hogy kikent lisztezett tepsibe lehessen önteni. Olyan kb, mint a nokedli. Lehet hozzákavarni reszelt narancshéjat, vagy reszelt csokit, vagy törni bele 1 banánt - akkor kevesebb tej kell hozzá. Magában is jó, de lekvárral, vagy nutellával, estleg főzött krémmel még ehetőbb.

    Az benne az igazán jó, hogy nem lehet elrontani - csak ha elvágod közben a kezed:(

    VálaszTörlés
  5. Jóóóó:)

    Van muffinsütő formám...kettő is!:D

    VálaszTörlés
  6. Bogi! bocs, kihagytam 20 dkg langyi margarint! Ha ez nem lerül bele, légkalapáccsal sem vered ki a formából:) Bocsi:)

    VálaszTörlés
  7. Megcsináltam ám, legközelebb diósra csinálom...


    Köszi!:)

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."