2010. március 2., kedd

Az embereknek jót tesz, ha saját jellemhibájukat másokon rúgdosság le?

7 megjegyzés:

  1. Igen, mert a "rugdosás" által rájönnek, hogy ők sem egészen különbek a másiknál :-)
    (Már ha képesek elismerni és elfogadni mások véleményét, akár az addig tökéletesnek hitt személyiségüket illetően is.)

    VálaszTörlés
  2. Aki hajlamos erre, az ritkán veszi észre magát, de biztosan megkönnyebbül tőle. Viszont annyira a sajátja, hogy mindig meg kell ismételnie, hogy szabadulhasson tőle. De nem tud...ahhoz változnia kéne:)

    VálaszTörlés
  3. az alapvető emberi természet része, érzelmi fejlődéssel elfojtható:)

    VálaszTörlés
  4. Hát... 40 felett szerintem már annyira rögzültek bizonyos dolgok, hogy ember legyen a talpán, aki képes változtatni rajta. Akár önmagunkról, akár másról legyen is szó.

    Egyébként ki a delikvens, ha szabad tudni? Főnök avagy kolléga?

    ps. csak most olvastam vissza mit írtál te és erre mit is válaszoltam én hát nagyon reggel volt még nekem mert azt hiszem félreértettem a mondatodat szorri minden "szentnek" maga felé hajlik a keze" :-)

    VálaszTörlés
  5. jó pap is holtig tanul, sosincs késő belátni dolgokat:)

    VálaszTörlés
  6. A főnökömről, akire lassan már, mint betegre tekintek, olyan tüneteket mutat.

    Én TUDOM, hogy mindenki megváltozhat, csak nem HISZEK benne:)
    Ennek van értelme?

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."