2010. március 22., hétfő

Kismama


Pénteken láttunk a csajokkal egy filmet, amiben a főszereplő kismama volt, és lépten-nyomon elsírta magát, minden apróságon. Utána megkérdezték, hogy én is ilyen voltam-e? Nagyon elgondolkoztattak. Olyan régen volt már:) Csak töredékek maradtak meg, érzések, és csupa olyasmi, ami bekerült a családi legendáriumba. Nagyon fiatal voltam. Jó fizikummal vágtam neki a tehességnek, előtte aktívan sportoltam, jó kondiban voltam. Soha nem dagadt a lábam, nem volt magas a vérnyomásom, egyedül a vashiányos vérszegénységre emlékszem. Utáltam orvoshoz járni, csak akkor mentem mikor muszály volt, fogadott orvos volt, de nem szerettem - anyuék hozzá jártak, ezért kötöttem ki nála. Az elején sokat voltam rosszul, állandóan hányingerem volt, a reggeli sosem maradt bennem, de miután eltelt 13-14 hét, minden rendbejött, nem volt semmilyen panaszom. Különösebb érzelmi ingadozásokra nem emlékszem, teljesen természetesnek fogadtam el azt az állapotot, csak azt utáltam, ha meg akarták simogatni a pocimat.

2 megjegyzés:

  1. Ezzel én is igy vagyok, ha nyulnak a hasam felé már be is görcsöl, ösztönösen rácsapok a a felém közeledő kezekre:D
    van ám meglepődés:)

    VálaszTörlés
  2. nagyon nem szerettem, a gyerekek is elfelé húzódtak a tolakodó kezektől, biztosan érezték a viszolygást. idegen ne tapogasson, csináljon(tasson) magának:)

    csinos hasad van, láttam a képet:)

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."