2010. március 15., hétfő

Március 15.

Március 15. van. Süt a nap és hózápor van:) Bolond március után mi jön? Még bolondabb április?

Tele vagyok várakozással. Elindítottam néhány dolgot, kíváncsi vagyok lesz-e visszajelzés. Ez az elhatározás már komoly és elég sok agyalás előzte meg. Mindig szeretek biztosra menni, de mikor ilyen sok az idegen tényező, a biztonság legfeljebb 20%. Ezt elég rosszul viselem. Türelmetlen vagyok és aggódom. Muszály találnom valamit, ami jobb ennél. Két hete nem hobbizok rendszeresen, pedig azelőtt pihentetett, a blog és a kézimunka is. Most csak ténfergek és egyik dolog után - még mielőtt rendesen befejezném - másikba fogok. Remélem a környezetem tolerálja ezt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."