2010. február 28., vasárnap

Szülinap


Ez most az enyém. 13.30-kor láttam meg a napvilágot 36 évvel ezelőtt. Tegnap eléggé lehangolt voltam, magam sem tudom mi a fene ütött belém, ez nem jellemző rám.A fejfájásomat algópirinnel, a lehangoltságomat forralt borral, az izgágaságomat James Blunt-tal kúráltam.
Nem igazán foglalkoztat a korom, de ezt írtam már, hogy mindig idősebbnek éreztem magam a koromnál, úgyhogy tömindegy. Azt mindig sajnáltam, hogy nem tavasszal, vagy nyáron születtem, mert akkor lehet igazán jókat bulizni. Mondjuk a mások szülinapját szívesebben szervezem meg, az enyémet meg magamnak kellene, mert ehhez valahogy senkinek sincs affinitása(fantáziája) de valahogy sosincs kedvem hozzá. Azért a család ismer, kaptam könyvet és fonalakat, szép virágokat, még a kollégáimtól is pedig nem híreltem, hogy szülinapom lesz.
A mútkor voltam a nagyanyámnál. Nagyon megtetszett neki a csipke amit csinálok és megmutattam neki az alapvető fogásokat. Közben ő a kezem nézte én meg az arcát. Ahogy hazajöttem szembenéztem a tükörképemmel és kerestem azokat a vonásokat az arcomon, amik már véglegesek és amiktől majd olyan leszek, mint ő 81 éves koromban. Megvannak:) De nem is ez a fontos, hanem utána beszélgettünk és mintegy végszóként azt mondta, nem csinálna semmit másként, mint ahogy egész életében tette. Miért fontos ez? Nehéz paraszti sorból jöttek, a házasságuk labilis volt - enyhén szólva - válás, betegség, volt minden. És mégis... Azt hiszem akkor lehetek elégedett, ha mielőtt elmegyek végleg ugyanezt tudom mondani.


Ide teszem a virágokat és egy ajándékot magamnak:)

8 megjegyzés:

  1. "E napon minden érted van:
    A nap csiklandozó sugara,
    A lágy szellő,
    S a madarak csodás dala."
    (Győrfi Tamás)

    VálaszTörlés
  2. Egyik kedvencem, ma neked:

    http://www.youtube.com/watch#playnext=1&playnext_from=TL&videos=GZuf4V0xSZU&v=-zOrV-5vh1A

    Boldog Születésnapot! :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszi csajok, köszi Memphis, ez a dal nálam is kedvenc:)

    VálaszTörlés
  4. Isten éltessen:)

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."