2010. február 21., vasárnap

Sokáig tartana


Nem azért nem írok mert nincs mondanivalóm, hanem mert időm nincs. Csak mindenre egy kicsi. A munkahelyen nincs megállás, ha időben haza akarok érni, itthon egy kis mosásvasalástakarítás. Hétvégén próbálok szombaton megfőzni, kitakarítani azért, hogy vasárnap legyen egy kis kreatívos szabadidőm és valóban ki tudjak kapcsolódni, ha csak 2-3 órára is:)

Ma reggel korábban kapcsoltam be a TV-t és szembe találtam magam SpongyaBob-bal:) Mindig rühelltem ezt a mesét, mindaddig, míg a kolléganőm azt nem mondta, hogy igaz, ezt a mesét gyerekeknek rajzolták, de felnőttekenek szól Próbáljam ki, legyek egyszer türelemes és nézzek végig egy részt, bár a magyarosítás elvesz belőle némi élt, de a lényeg lejön. Nekiveselkedtem és rájöttem, hogy nagyon figyelmetlen voltam, mert csak az irritáló hangokra reagáltam, a mondanivalóra nem. Éééés tetszett. Ha elvonatkoztatok a bugyuta körítéstől, pontos jellemzését látom a munkahelyek, barátságok visszásságainak. Az egyetlen ami még ezután is zavar, hogy szegény Bob semmiből sem tanul:) Ettől olyan emberi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."