2010. február 14., vasárnap

Operabál


Megnéztem az Indexen a képgalériákat. Érdemes volt. Jót szórakoztam így vasárnap reggel. Ennyi rossz arcú némbert régen láttam. Túlsúlyos, ízléstelenül öltözött és sminkelt nők, fél- vagy teljesen részeg emberek. Tudom, hogy ilyenkor a fotósok direkt keresik az extrém arcokat, de sajnos rengeteg híresség is lejáratja magát ilyenkor. Sok más nemzetiségű (kínai, cigány, arab). Neccharisnya+nyitott orrú cipő, miniruha, négynél több szín egy ruhán, sárgított haj, 5 kg fux stb. Siralmas. Viszont találtam egy ruhát, ami egy kis melltartós korrekcióval rajtam is jól állna:)
Nem tudom a képet kitehetem-e, de úgysem jár erre olyan, akit megsértenék vele.

Ja és én feltűzném a hajam, mert jelentem már elérte azt a hosszt és a coffom sem csúszik már szét.


6 megjegyzés:

  1. Elszomorít a látvány, hogy kiket be nem engednem egy ilyen nagy hagyománnyal rendelkező, elit rendezvényre. Pláne milyen öltözékben.! A füredi Anna-bál is hasonló cipőben jár sajnos...

    VálaszTörlés
  2. Azt engedik be, akinek pénze van rá:(

    VálaszTörlés
  3. csak erősítik a "prolinak" azt a felismerését, hogy ma nem az gazdagszik meg, akiben van jóérzés vagy jóízlés:(
    2i, szerezz be egy báli ruhát:))))

    VálaszTörlés
  4. Inkább varrnék, az biztos pont olyan lenne ami ott passzol és mutat, ahol kell:) De minek és hova?

    VálaszTörlés
  5. minek? hova?

    otthon, ha más nem, táncolni fél órát, mielőtt ledobnád magadról:)

    VálaszTörlés
  6. Olyanom van, ahhoz nem kell báli ruha:) Bár egy fűzőben lenne ráció:)

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."