2010. február 1., hétfő

Kívülállóként

Sosem dohányoztam, de ezt a blogot rendszeresen olvastam. Bírom a stílusát és jókat vitatkoztak ha odatévedt néha egy-egy a beszólogatós fajtából. Régebb óta pedzegetik, hogy a blog állítólagos reklámtartalma miatt cenzúrázni fogják. Most odakattintok, mit látok? Teljesen "elképtelenítették". Szegény! De komolyan. Ilyet csinálni 2010-ben. Nem igazán értem. A világhálón nap mint nap látunk széttárt lábú picsákkal, szétrobbant holttestekkel stb. tarkított weboldalakat. Még én magam is botlottam olyanba, hála a blog.hu szerkesztőinek, amitől a rosszullét környékezett. Micsoda álszent bunkóság amit csinálnak. Ez a legnagyobb probléma, ami foglalkoztatja az embereket? Mindenhol dúl a liberalizmus, mindenki ott tesz kárt magában ahol csak akar, jogában áll. És nem azt akarom ezzel mondani, hogy pártolom a dohányzást, hiszen nálunk senki sem bagózik, de erről beszélgetni, miért ne lehetne? Nem szoktam rá attól, hogy olvasom és szerintem más se(ha van ilyen szóljon). Aki meg már a rabja nem fog többet szívni attól, ha kommentel. Ezek az emberek tisztában vannak a dohányzás hátrányaival, felnőttek, nem tudom miért kell dedósként kezelni őket. A blogger lesz az, akin most példát statuálnak, pedig kapásból 10 olyan blogot tudnék felsorolni, ami sokkal károsabb, feleslegesebb ennél. Undorító képmutatás. És nyugodtan lehet a törvényre hivatkozni, ország-világ előtt megmutatták, hogy nagyjaink a Parlamentben sem képesek erőt venni magukon és az ódon falak között füstölnek, mint akikre semmilyen szabály nem vonatkozik:(

3 megjegyzés:

  1. Hát drága, innen látszik, hogy a sötét középkor reneszánszát éljük. Kijelölt csoportok felé nemhogy toleránsnak kell lenni, hanem mosdatni, éljenezni kell őket (melegek, romák, zsidók, feketék, nőjogi elvetemült aktivisták - pedig szerintem ők is csak emberek, mint én), míg mások ellen (dohányzás, nemzeti érzelmek, szabályszegések elleni felszólalások - ne csalja adót, vegyél bkv jegyet, ne csodálkozz, ha megbüntetnek az ellenőrök, alapvető kedvesség embertársaink iránt, ne várj többet mástól, mint magadtól) tűzzel vassal küzdenek... a modern inkvizíció jól működik.

    VálaszTörlés
  2. az a baj, hogy én is az egyenlőségben hiszek, de hogy félretegyem a szép szavakat:

    a faszt van itt egyenlőség

    VálaszTörlés
  3. Remélem mégis be tudja bizonyítani, hogy a jogot nem lehet addig csűrni csavarni míg jogtalanság lesz belőle. Mert engem az is bánt, hogy egy törvényt valaki kénye -kedve szerint értelmez és mások hátrányos helyzetbe kerülnek miatta. És nem is csak erre az estre gondolok, hanem sok más dologba is belebotlok pl.: itt a munkahelyen a könyveléssel kapcsolatban.

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."