2010. február 3., szerda

Kínlódás

Úgy gondoltam, mégis csak leírom ezt a posztot, hogy más is része legyen a kínomnak. Köszönet érte a Vastagbőrnek is, mert 1000 éve nem kommenteltem hozzájuk, de ez a téma nálunk is nagyon aktuális.

Szóval a főnököm közölte, hogy január 1-től nincs 6 000 Ft-os hidegétel utalvány, 18 000 Ft melegétel utalványt akar adni. Ezzel az volt a célja, hogy a "borítékos" fizetést végleg befejezze és kiváltsa az utalvánnyal. Akinek ilyen nem volt - pl nekem - az örüljön, mert fizetésemelést kapott. Nem mellesleg megjegyzem, ez az összeg jelentős a nettó 80 000 Ft-omhoz képest. És persze másnak is, akinek ebben a kategóriában van a bére. Itt jött a bibi. A januári bérhez az utalványokat megrendeltem - ez volt a parancs - mikor kiderült, hogy azok a boltok, ahol eddig vásároltunk és nem nézték, hogy mit veszünk az utalványon, nem fogják elfogadni egyáltalán semmire a melegétel utalványt. Ilyen a Coop és a CBA. Akkor itt már komoly felzúdulás volt, hogy minek ez a rengeteg pénz ( 216 000 Ft/év) ha az elköltése ennyire problémás. A mi kategóriánk nem jár étterembe, mekibe, elmegy a bótba, megveszi a főznivalót 18 000-ből majd két hétre. Szóval elkezdtünk ficeregni, hogy ez így nem frankó. Kinyomtattam a kafetériáról egy táblázatot a főnöknek és a kervezetővel szövetkezve kértük, hogy legalább választhassunk a meglévő lehetőségek között, mert pocséklás ezt a rengeteg pénzt kiszórni az ablakon.
Számomra most jön még a fekete leves. Be kell adnom a kollégáknak, hogy ez a kisebbik rossz ami érhetett minket, mert van egy minimális döntési lehetőségünk, de el is vehette volna az egészet, vagy maradt volna a meleg utalvány, mint problémás dolog. Gyűjtöm az érveket és ki kell találnom az egész adminisztrációját is, mert sajnos ezt én kaptam a nyakamba. Tájékoztatni a dolgozókat a lehetőségekről, felmérni az igényeket, összesíteni, hónapokra lebontani, rendelni, kiosztani, nyilvántartani. Így jártam...
Úgy gondolom inkább az üdülési csekket fogom választani és a beiskolázáshoz az utalványt. Ezeket tudom a legjobban hasznosítani.

3 megjegyzés:

  1. ha posztot írok meleg utalvány kalandjairól, ne vedd magadra kérlek:P

    VálaszTörlés
  2. oké, közben nálunk módosultak a dolgok

    VálaszTörlés
  3. a fejemben is:)))

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."