2009. december 9., szerda

Sütés

Tegnap este fél 6-tól fél 10-ig sütöttem a mézeskalácsot. A rádióból szólt a sexy bitch és egy pohár vörösbor után a sütési időt is normálisan be tudtam lőni, mert ha sokáig volt benn kemény lett, ha korán kivettem a tepsit akkor meg színtelen.
A nagyobb lányom éppen betegeskedik, sikerült megfertőznöm. Nagy unalmában 1000-rel nyomta a PS2-őn a Harry Pottert. A háttérben ilyeneket hallottam: - áááá utálom ezt a szörnyet....szemét!...nenene...meghalok...a francba!
A kicsi kijárkált eszegetni a frissen sült mini szíveket, de rászóltam, hogy ne egye a meleg tésztát éjszakára. Erre elkezdett rájárni a nyers tésztára:)
Rengeteg süti lett, jutott a munkahelyre is, ma rendesen kidíszítünk egy adagot a holnapi iskolai mikulás bulira, adtam anyósoméknak és otthon is eszegetjük majd. Először sütöttem ezt a receptet, úgyhogy ez volt a próba, mivel elégedett vagyok az eredménnyel, karácsony előtt lesz még egy ilyen estém.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."