2009. december 20., vasárnap

(ha)hóóóó





Elaludtunk. Fél 9-kor ébredtünk. Nekem nem volt betervezve a hólapátolás, de mosdás közben az jutott eszembe, mi lesz, ha a következő években nem látok több havat? Inkább beneveztem egy körre.
Hogyan lapátolunk mi? Nos a halak jegyű lapátolgat. Nem azért mert nincs jó kondiban, csak ez a stílusa. Dob egy kis havat erre, aztán meg arra és közben megcsodálja ahogy a szél bele-belekap a hóba. Többékevésbé letakarítja a járdát, aztán hóangyalt csinál és fényképez.
Ezzel szemben a szűz jegyű akkurátusan, járdaszéltől járdaszélig alaposan tisztogat és utána még el is söpör, mert rend a lelke mindennek. Ezt műveltül reggel:)
Elkövettem még egy alapos mézeskalács sütést, megint több, mint 4 órában. Sütöttem kenyeret és tejszínes hagymakrémlevest főztem vacsorára. A vendégek korábban jöttek egy kicsit, még vizes volt a hajam a fürdés után, de ez semmiben sem zavarta meg a hangulatot. Jót ettünk, ittunk és beszélgettünk. A mai napra emlékezve legyen itt egy pár kép.

3 megjegyzés:

  1. úgy látom, jól vagy(tok), izzik benned a karácsonyi, téli láz:) kellemes ünnepeket (így előre is)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, jól vagyunk. Ilyen tájban mindig rámjön valami izgágaság:)

    VálaszTörlés
  3. jól áll neked:)

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."