2009. december 5., szombat

A kis csavargó

Előkerült. A tesóm hathatós közreműködésével előkerült a mi kis kutyánk. A kutyafáját neki!!:) Szóval a tesóm innen a blogról feltette a kutyánk képét az iwiw-re. Már tegnap is jött válasz, de ma - éppen hazaértünk - kaptam egy telefont, hogy a kóbor kiskutyát le is fényképezte az illető és szintén az iwiw-en megtalálható. Azonnal beléptem és Mickey kutya vigyorgott vissza a képről a kis féloldalas fogsorával. Kocsiba vágtuk magunkat és elmentünk a megadott helyre. Ott a háziak segítségével a kertek alól előbányásztuk a sáros kutyust. Soha nem hallottam nyüszíteni - nem volt rá oka - de most mikor meglátott olyan hangzavart csinált, hogy hihetetlen. Nincs hozzászokva, hogy emelgessük meg ilyesmi, de most nem foglalkoztam a tiltakozással felkaptam és nem voltam hajlandó elengedni, pedig nagyon ficánkolt. Az autó szintén idegen neki - belülről - az első ülésen a lábamra feltámaszkodva jöttünk hazáig. Mondanom sem kell olyan sáros voltam, mint aki az árokból kecmergett elő, de nem bántam:) Lelkesen rohangászott körbe, ráugrott a macskára - szerintem ez hiányzott neki a legjobban, a macskának kevésbé. Szóval két hét után újra belakta ezt az 500 m2-t.

Nem is tudom hogy köszönjem meg a segítséget a kedves ismerősnek és a tesómnak is. A lány csak annyit mondott, a kutyamentés közben, hogy ha eddig voltak is kétségei az iwiw létjogosulságával kapcsolatban, hát most megszüntek. Nagyon köszönöm megegyszer!

2 megjegyzés:

  1. Eddig én is azt hittem, hogy az iwiw csak arra jó, hogy olyan ismerősöket találjunk ott, akivel eddig sem jutott eszünkbe tartani a kapcsolatot... és hát ezután sem..:))
    Szeretném ünnepélyesen megváltoztatni a véleményemet!!!
    Kutyakeresére is jó!!!!

    VálaszTörlés
  2. jaja, hamár semmi értelme nincs, majd mi találunk neki:)

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."