2009. december 14., hétfő

Pláza


Hétvégén "plázamacáskodtam":) ÉN!! Jó volt. Összevissza mászkáltam mindent. Oda mentem ahol megtetszett valami és kétszer is megnézhettem, nem sürgetett senki. Kicsit elkapott valami gyerekes ámulat, engem a vidékit abban a hatalmas térben, ahol minden karácsonyi díszes és "jingle bells-es" volt. Ez a talmi csillogás hatott rám, még úgy is, hogy nem rajongok az ilyen zárt és mű épületekért. Persze be szerettem volna fejezni a vásárolgatást, de nem így lett. Magamnak kaptam csizmát és vettem egy pulcsit. - Tudtam előre, hogy itt az irodában ma reggel 10 fok lesz:( - Jó volt egy kicsit a tesómmal lenni és sajnáltam, de nagyon, hogy nem maradtunk fenn náluk, mert nagyon élesítettem a vasárnap délelőtti forraltborozásra. Majd jövőre bepótoljuk.

A hétvége fontos tanulsága: ha Pestről kifelé, a menetirány szerinti jobb oldalról gyalogost akarunk felvenni a gyorsforgalmi mellett Kőbányánál, akkor ráfaragunk. Kiszállni olyan egyszerű volt, azt hittük, hogy visszafelé dettó így lesz. De van ott most egy építkezés és semmi nem úgy van, mint régebben. Ezt mi nem tudtuk, így +50 perc és nemtom hány kilóméter volt a büntetésünk. Konkrétan ő keresett én vártam:)

2 megjegyzés:

  1. Én is nagyon sajnáltam, hogy nem maradtatok...
    Nem szeretem a forralt bort, de ittam vasárnap az egészségetekre:))) Sőt, még a bögrét is hazavittem emlékbe!!!

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."