2013. február 17., vasárnap

Majdnem sikerült

Karácsony környékén tönkrevágni a hűtőt. Vásároltam a főznivalót, bár nem sokat, mert tudtam, hogy nem igazán leszünk itthon. Vettem pulykát egy helyi termelőtől. Feldaraboltam, megmostam, becsomagoltam és betettem a kombinált hűtő fagyasztójába. Már akkor este fura volt, hogy kattog a hűtő, pedig még csak 1 éves, nem hiányzott volna, ha elromlik. Aztán abbahagyta. Aztán újrakezdte. Két nappal később takarítottam a konyhát és ahogy törölgettem a pultot és a bútorokat leguggoltam és megláttam, hogy nyitva van az ajtaja résnyire. A pulyka nem igazán tudott elhelyezkedni kényelmesen, ezért kinyomta az ajtót, helyhiány miatt. Ezért kattogott a szerencsétlen, mert próbált fagyasztani, ugyanakkor meg kellett birkóznia a kandalló melegével. Szerencsétlen! Villámgyorsan átmentettük a menthetőt anyósomhoz a hűtőládába és soron kívül rendezhettem egy hűtőnagytakarítást. Szerencsére nem érte maradandó kár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."