2013. február 17., vasárnap

Először és remélem utoljára

Láttam a kisebbik lányomat ilyen állapotban. Legalább is remélem. Néhány hete volt. Szólt pénteken este, hogy pótszilvesztereznek a barátnőjénél, szeretne elmenni. Nem vagyok semmi jó elrontója had menjen, ismerem a csajokat, a családokat. De éjfélkor hazajön, mert sokan lesznek és nem tud ott aludni. Rendben. Uólag: Hála az égnek!!
Éjfélkor hallottam ugatnak a kutyák, na megjött a lány. Ajtót nyitottam neki és rögtön megállapítottam, hogy baj van. Seggrészeg volt!! Komolyan nem hittem a szememnek. Elég rémes hajnalra virradtunk. Örültem, hogy a férjem is itthon volt, mert nem tudom mit csináltam volna vele egymagam. Nagy is, nehéz is, főleg mert teljesen tehetetlen volt. Miután lehúzkodtuk róla a ruhát, ami tiszta hó volt elkezdett vizet inni, de liter számra és folyamatosan hányt. Komolyan nem tudtam sírja, vagy nevessek. Csak néztünk egymásra és nem tudtuk, hogy drámázzunk, vagymi?
Háromszor húztuk át az ágyát mert minden kijött belőle és tudom, ez a jobbik verzió, de szívem szerint megpofoztam volna. Általában én bírom rosszabbul a hányós sztorikat, de most láttam, hogy a férjem igyekszik távol tartani magát a lavórtól. Hajnal kettő után elküldött aludni - addigra túl voltunk a nehezén. Azt mondta majd kinn alszik a kanapén, az közel van a kicsi szobájához, nekem meg reggel suliba kellett mennem.
Volt két elég durva napja, de be nem vallotta volna, hogy rosszul van. Csak falfehéren üldögélt és próbálta összeszedni magát.
Ennyivel nem úszta meg. Két hét nemmészsehova, kütyüelvétel, nettiltás.

Ez annyira nem vallott rá és tudom ezt a fiatalok kipróbálják, de még itt vidéken is, ahol elég jó a közbiztonság, még itt is veszélyes. Hőmérséklet fagypont alatt, ha elesik, elveszti az eszméletét megfagy. Ha olyannal találkozik simán kihasználhatja a helyzetet, aztán kereshetnénk ha valaki bántja. Mindezeket napokig hallgathatta és a mai napig megkérdezzük tőle nem inna-e egy kis pezsgőt. És persze ez nyomatékosította azt, miért nem engedem el a mostani osztálytársaival bulizni jó messzire. Hát ezért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."