2013. február 17., vasárnap

Ja és persze

Tanulnom kéne, de annnyira nincs kedvem és szabad agykapacitásom hozzá. Nemsokára elkezdődnek a vizsgák és úgy érzem még nem tartok sehol, mert azt nem nevezném tanulásnak, hogy a netes anyagot kinyomtattam, rendszereztem és lefűztem. Kondizni kell magam arra, hogy foglalkozzak ezzel. Most a kettest sem bánnám, csak lenne meg a bizonyítvány. Persze mindig megfogadom, hogy ha eggyel végzek soha többé nem kezdek új tanfolyamba, aztán érdekes módon mindig elémhoz valami életbevágóan fontosat a sors.

Magam sem tudom hogy állok? Abban bízom, hogy a megpróbálom lépcsőfoknál és onnan nincs messze a cél:) De nyugi, végigmásztam két év alatt az összes fokot és volt, hogy vissza is mentem :P


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."