2013. február 17., vasárnap

Elmaradhatatlan mi

Voltam középső tesómnál. Mióta a kisebbikem elvesztette a babát, azóta még jobban aggódom a másikért. A terhességi cukor miatt ijedtem meg utoljára, de csak addig aggódtam míg nem szembesültem vele mit művel a kis drágám:) Kapott olyan étrendet, ahol szénhidrát számítással kell teljesíteni a napi bevitelt. Ez "jó" kis szórakozás ám. Mikor kimérte a 4 dkg rozskenyeret, na akkor dobtam egy hátast. De ha úgy kell, hát úgy kell. Azt mondta sokkal jobban érzi magát most, és bár nem hízott sokat, mostanra fogyott 1 kg-ot. Ez tényleg jó, mert nem mindegy milyen kondiban lesz szüléskor és a vérnyomását is stabilan kell tartania.
Pénteken délután 4 órát csavarogtunk és nagyon jól bírta. Néha leültünk, de büszke voltam rá:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."