2011. június 21., kedd

Szörny

A férjem mostanában rengeteget dolgozik, így rám marad a fűnyírás. A kis elektromossal szoktam füvet nyírni, de tudom, ő azt szereti, ha az udvar a benzinessel van vágva. Nem fog az ki rajtam felkiáltással belefogtam. Na most, ez a DÖG olyan súlyban van, mint én. Nem önjáró és mind a négy kerekében nyolcas van - az már 32-es jegyezte meg szellemesen a főnököm, mikor elmeséltem neki. Nekem legyen mondva böcsülettel megcsináltam, de közöltem a férjemmel, első és utolsó alkalom volt, hogy igénybe vettem a szolgálatait a monstrumnak, mert egyrészt megszakadok, másrészt meg annyi benzingőzt letüdőztem, mintha napozni az M7-es mellé feküdtem volna ki úgy másfél órára. Szóval ez volt az én kevésbé üdvözítő találkozásom a nagy, zöld szörnnyel:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."