2011. június 21., kedd

Szabi

Rengeteg dolog történik velem, de nincs időm írni. Itt ücsörgök hálóingben, köntösben a gép előtt, a csajok még szunyálnak. Pedig Agárdon kellene süttetnem a hasam, de nem jött össze. Pedig az utolsó utáni pillanatig bíztam ebben az útitervben, de az időjárás és a férjem keresztülhúzták a számításaimat. Úgyhogy szeretem dolgok helyett, hasznos dolgokkal telik az idő. Tegnap bevásároltam, porszívóztam és hivatali dolgokat intéztem a városban. Ma varrni fogok, és ablakot pucolni, és egy kicsit rendet rakni a hímzős cuccaim között, (és a fejemben). Szerettünk volna strandra menni, de a lányoknak összevissza vannak programjai, egyedül meg nem megyek, minek? Nekik szerettem volna kedveskedni. napozni pedig majd kifekszem a teraszra.
Van nekünk vadi új kiskutyánk, akit Fülöpnek hívnak. A kis rosszcsont máris hadjáratot indított a virágaim ellen. Valamelyik este nagyon csendben volt, azt hittem túlságosan jóllakott a muskátliból:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."