2011. június 21., kedd

Csajos

A lányom a 18 szülinapjára szeretett volna elvégezni egy műkörmös tanfolyamot. Mivel mindig kellett neki modell, hát én is beálltam a sorba. Van ennek már vagy két hónapja. Nagyon szépet csinált, világos lila díszítés, csillámok meg minden. Zselével épített rá a körmöm saját hosszára, tehát még csak nem is akadályozott semmiben. Majdnem három hétig bírta, ez nagyon tetszett, pedig kertészkedtem, mosogattam is vele. Viszont nem volt kedvem feltöltetni újra és mivel elég komolyan alá kellett csiszolni, ez eléggé meggyengítette a körmöm és most alig várom, hogy lenőljön ez a töredezett rész.
A tesóm levágott a hajamból 3 cm-t. Nem kispályázott:)
A másik tesómtól kaptam egy tusfürdőt. Yves Rocher. Ilyenem sem volt még:) és kávés! komolyan. Olyan, mintha folyékony kapucínerben fürödne az ember. Nagyon kávés és vaniliás, kicsit csokis és fahéjas és az illata belengi az egész lakást mikor használom. Selymes és krémes. Hála az égnek ez is olyan ami leginkább nekem jön be így nem járnak rá a csajok, pont mint a rémesen narancs strandkendőm:) az sem kell csak nekem.
Az egész várost bejártam, hogy farmer 3/4-es nadrágot kapjak magamnak. Két órás bóklászás után azt mondtam - Istenem, már az ára sem érdekel, megveszem, csak hozz az utamba egy sötét színű caprit. - És lőn:) A 15. helyen (C&A) végre kaptam egy 38-as gatyát. Csak ne lettek volna a próbafülkében azok a tükrök!!
Tegnap vettem magamnak egy utazótáskát - ha már ennyi felé megyünk a nyáron és mindig csak két három napra - mivel a férjem az én kis táskámat befogta úszóscuccnak. Igaz, kínais, de szerelem volt első látásra. Barnás, narancsos árnyalatú, csajos fényképek vannak rajta, retro formájú, kemény falas. Remélem jól megleszünk:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."