2010. november 11., csütörtök

Zumba

Tegnap elmentem zumba edzésre. A tesóm ajánlotta, aki már kipróbálta Pesten.

Ez mindig olyan vicces :D de tényleg, sok vidéki háziasszony összejön riszálni egyet. Jót szórakoztam magunkon:) Jól átmozgatott a tánc, de semmi különös. Sokan voltunk, hamar bepárásodott a terem és elkezdett csúszni a padló. Az én cipőm nem, de mások néha komolyabban meg-megcsúsztak.
Nem ment könnyen, mert sosem tanultam sem hastáncot, sem latintáncot és mivel erre épül + kis hip-hop és afrikai tánc, szóval a kick-box aerobicon edződött izomzatom recsegve tiltakozott ezek ellen a csípőcsavarások ellen. A ritmusérzékem kisegített, de még nem tudtam eldönteni mennyire tetszett nekem ez az új torna.
Fura, hogy nincs izomlázam...


2 megjegyzés:

  1. ez úgy van szerintem, hogy az első órán az ember annyira béna (bármilyen új mozgásról is van szó), hogy nem tudja rendesen csinálni, így izomláz sincs. de aztán később! :)

    VálaszTörlés
  2. igen, tényleg elég laza volt:) majd ma meglátjuk hogy folytatódik.

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."