2010. november 26., péntek

Lutri

Megígértem a kreatívosoknak, hogy tegnap este 8-ig kihúzom a nyerteseket. Erre a vírusos gépünk maradt a szerelőnél, én meg maradtam elgéptelenedve. De van nekem egy info mániás apukám, akihez elmehettem és befejezhettem a játékomat. Ott sorsoltam és fotóztam nála, azon mosolyogtunk, hogy így ő lett a közjegyző. Jelentem, minden teljesen szabályosan zajlott és eleget tettem az összes szabálynak, ami a titkosságot illeti. Kettőt jobbal, kettőt ballal húztam, így egyik oldalam sem lett megcsalva:)

A férjem lassan végére jár a kivizsgálásnak. A végső diagnózis, nyelőcső felöli rekeszizom sérv. Enyhe az elváltozás, a súlyosabb esetek műthetők, de ez még nem tart ott. Évenkénti kontroll kell és azt tanácsolta az orvos fogyjon még, hogy ne nyomja a gyomor környékét a túlsúly. Kapott gyógyszert, egyenlőre ennyi. Ez is egy olyan "együttkellveleélni" betegség:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."