2009. október 14., szerda

Változik...

a világ - mondta Gandalf. :)

Én is rászántam magam, bár néha hajlamos voltam egynek gondolni magam és a békás sablont, amivel a blog indult. A békámnak lábakélt és én türelmesen vártam. Eddig. Nem akartam hűtlenkedni, de annyi időmbe került mire a békás sablont funkcionálóvá tettem, hogy elkedvetlenített a gondolat, hogy újra kell kezdenem. Hát, ha már az elejéről kell csinálnom akkor változtatok. Milyen legyen? Vicces, színes, dögös, konzervatív? Találtam olyat, amin egy nagy csomó béka van:D De ilyen szinten nem akartam hűtlenkedni. Különben is a kutyaharapást szőrivel, nem az én stílusom. Úgy döntöttem legyen évszaknak megfelelő és így mindig lesz okom, hogy időről időre megújuljon a sablon. Ez most olyan...gyerekes:)

8 megjegyzés:

  1. aranyos. meg passzol az időhöz, kis csúszással.

    VálaszTörlés
  2. Nemtom ezt hogy csináltad, mert nem én töröltem. Nem örülnék, ha a sablon önálló életet élne. Sajna ez csak közben fog kiderülni:(

    A béka bosszúja:)

    VálaszTörlés
  3. ó, ezt teljes mértékben én követtem el. írtam mégegy kommentet, egy .-ot, mert be voltam lépve és elfeledtem az emiles értesítőt aktiválni, aztán gondoltam kipróbálom, milyen törölni egy bejegyzést. és lőn. :) arra számítottam, hogy fullon eltűnik majd, de aztán ottmaradt, és megint nyomtam rá egy click-et. szóval így.
    de a brekivel ártatlan vagyok! :D

    VálaszTörlés
  4. Akkor oké, már kezdtem parázni.

    Remélem is, mert igenigen siratgatom szegényt;)

    VálaszTörlés
  5. ugye, aki rencergazdi? :) de most, hogy mondod, asszem igazad van. olyan, mintha másé lenne.

    VálaszTörlés
  6. basszus, még ősznek kéne lennie:(

    VálaszTörlés
  7. szerintem is, de az időjárás engem igazol, mégha el is kapkodtam egy kicsit:(

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."