2009. október 26., hétfő

Egyenleg

A mai napot kihúznám a naptáramból, vigye el a fene:( Reggel balhé otthon, balhé itt a főnökkel. A francba az egésszel! Mindenki jobban járna, ha ma már csak hagynának dolgozni és senki sem szólna hozzám. És még csak hétfő van és csak fél 2! Ebédszünetben kiszaladtam a városba, az jót tett egy kicsit, kifutottam magam, de hol van még a nap vége? Azért ettől a héttől egy kicsit többet vártam.

Olyan érzés...megkeseredik az ember szájíze, összeszorul a gyomra és speciel az én szám sarkába befészkeli magát egy jó mély ránc. Nem áll jól és nehezen simul vissza.

4 megjegyzés:

  1. pedig egész hétre korrekt őszi időt mond a met. nálam. most égetem a kerti gazt, remélve, hogy a szomszéd még nem kapott lángra. ciki lenne újsághírnek lenni. mosolyogj, az elmossa a barázdát - én speciel nem bírlak ránccal elképzelni. valahogy nem illik a profilodba.

    VálaszTörlés
  2. kétségbeesésemben elolvastam a horoszkópom. kár hogy nem reggel tettem, mert azt írta, ha meg akarom ma váltani a világot, megszívom. és tényleg:)

    a ráncaim léteznek, jönnek mennek tetszésük szerint. igyekszem hogy a körülmények annyira ne befolyásoljanak, de a megélt élet ráncaival már nincs mit kezdeni, hozzám tartoznak.

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem tegnap mindkettőnk azonos egyenleggel zárta a napot... :-)

    VálaszTörlés
  4. rémes volt, de túléltük:)

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."