2009. október 1., csütörtök

Sűrűség


Mármint a programjaimat nézve.
Tavaly ősszel elkezdtem egy tanfolyamot, ami két modulos. Hat hónap alatt kellett volna végezni, mondanom sem kell ez alatt az idő alatt csak az elsővel végeztünk. Úgy voltunk vele, nem gond, nem sürgős, majd most ősszel befejezzük. Ki van fizetve, már csak a vizsgadíjat kell kiperkálni. Erre szólt a tanárnőnk, hogy az oktatást szervező cég becsődölt, de majd ő intéz nekünk vizsgaidőpontot. Intézett is! Tegnap szólt, hogy e hó 6-án írásbeli, 12-én szóbeli vizsga lesz. Meg kell mondjam nem voltam stréber, egész nyáron elő sem vettem az anyagot. Fogalmam sincs hogy tudunk majd felkészülni egy hét alatt. Most szombatra kiírt egy konzultációt és ennyi... A frász tör ki tőle, mert eléggé vizsgadrukkos vagyok. Felkészülési időben még el lehet viselni, de vizsga előtt rémes tudok lenni :(

Erre jön még a lakásfelújítási projekt, ami nagyjából másfél hét. Előre kiver a víz a sok pakolástól. Az tartja bennem a lelket, hogy utána milyen klassz lesz.

Szombaton szüreti mulatságba megyünk, aminek jobban örültem akkor, mikor még nem tudtam a vizsgamizériáról és hogy szombaton suli is lesz.

Nem lesz egy könnyű időszak, viszont nehéz lesz:D

De csak két és fél hét az egész...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."