2009. október 16., péntek

Tegnap



Mégis a mával kezdem:) Fél 7 előtt hirtelen lekapcsolták a közvilágítást. A kis utca ahol jöttem, hirtelen megtelt sötét árnyakkal, zegzugos beugrókkal. Megijedtem. Valahol azt olvastam, a nagylányoknak több félnivalójuk van a sötétben, mint másnak. Megszaporáztam a lépteimet és siettem kifelé a szűk utcából. Ahogy kifelé trappoltam a belvárosból és közeledtem a Tiszához egyre hűvösebb lett és bár ma nem fújt a szél, kezdett rámhűlni a folyóparti pára. Nem voltam hajlandó télikabátot venni, viszont az átmeneti alatt volt három pulóver. Ha megettek volna a farkasok, egy hétig rongyot szedtek volna utánam:)

És akkor a tegnap. A hajcihő, ami Bogiéknál volt emlékeztetett a döntésemre, mikor blogot kezdtem írni, hogy miért nem a blog.hu épületes szolgáltatását választottam. Hát ezért. Odajöttek beszólogatni és fikázni olyanok, akik éppen akkor regisztráltak és összvissz négy hozzászólásuk volt az általuk látogatott blogokba. Mikor volt időm ránéztem a többiek ténykedésére is. Olyan ne köpdössön, aki csak a subbára szokott kommentelni, aki műparaszt nyelven fejezi ki magát, vagy akinek nincs blogja. Arra én is azt mondom, mutasson fel valamit és aztán dumáljon, a sajátjával foglalja le magát, mindenféle értelemben!
Aminek örültem, hogy a végén mindenki befutott, aki számít és "testünkkel" védelmeztük Bogit, aztán már Fridát és Margoszt vártam csak, hogy teljes legyen a csapat és kiutáljuk a még ott lapuló orkokat. Hála az égnek vették a lapot és elkotródtak.

A legjobbat akkor nevettem, mikor valaki kioktatta Bogit, ha nem változtat a sablonon, nem lesz olvasója:DD hihi; a helyesírásról pedig az egyik kommentemben leírtam a véleményem nekik, úgyhogy nem ismétlem önmagam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."