2013. szeptember 28., szombat

Mirejó?

Miközben ebéd után nekifogtam vízkőteleníteni a kávéfőzőt és a vízforralót az jutott eszembe mire is jó egy ilyen banális betegség, mint ami most megtámadott engem? Mikor az ember még gyerek, jár egy hét, mikor nem kell suliba menni, anyáék aggódnak, de a harmadik nap után mikor már sokkalsokkal jobban vagyunk, egész nap lehet tv-zni.
Mire jó felnőtt korban? Eszembe juttatja az összes korlátomat. Mire vagyok, vagy nem vagyok képes. A betegség nem jogosít semmire. Nincs pihenés, lábadozás. Kiutaltam magamnak egy szabad délutánt, de holnap már dolgom lesz - sőt így, hogy a mai napot ellógtam, még több is.
Három éve nem voltam beteg. Erre először a lábam, most meg ez. Vannak jelek... hiszek is bennük... csak nem vagyok túl jó kódfejtő. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."