2013. szeptember 28., szombat

Egy gyűrű

Az úgy volt, hogy a vetélkedőben feltették ezt a nem túl bonyolult (bár pontatlan) kérdést: "- Hogy hívta a Gyűrűk Ura című filmben Gollam a gyűrűjét?" - Ott ült 40 ember és csak én tudtam a választ. Az egy másik bejegyzésben íródik, hogy mennyi rokonlelket éreztem akkor magam körül LOL:
Szóval: Drágaszágom:)
Idejön még témában a Kellékfeleség is, ha már drágaszág:)

Az egy gyűrű. Egy, mert az én drágaszágom az övét elveszítette. Tehát csak én hordom a gyűrűt, azt az egyet. A jobb kezem gyűrűs ujján. Miért ott? Nos, nálunk az szokás, hogy a jegyesek egymás bal kezére húznak gyűrűt és mikor megesküsznek átkerül a karika a bal kezükről a jobbra. Innen lehet megkülönböztetni ki jegyes és ki házas. Gyakorlatias rokonaink egyike szólt nekünk - mivel kismakettként házasodtunk - hogy ne a gyűrűs ujjunkra vegyünk gyűrűt, hanem a középsőre, mert a korral - és kilókkal - meg fog változni a körméretünk - igen, nem csak a derekunké:) - és ha hordani szeretnénk 5 év múlva is a gyűrűket, hát nagyobbat vegyünk. Az idő őt igazolta, tényleg szükség volt a cselre. 
Eljegyzéskor kísérő gyűrűt is kaptam anyósomtól, de mivel egy kis pici, vékony karika volt, eltört. Tehát tényleg egy a gyűrű. Egy darab.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."