2012. július 11., szerda

Hétvége

Nehéz szívvel hagytam ott Szekszárdot szombaton reggel. Jól éreztem magam és önző módon meg akartam tartani ezt a hangulatot. De menni kellett, szombat, vasárnap családi késes találkozó volt Bonyhádon. Nagyjából már tudtam a programot, eleve úgy csomagoltam, hogy strandolós cucc külön, mert a nők és a gyerekek elhúztak a strand irányába. Nekifeküdhettem újra tanulni. 200 oldal tömény jog és közigazgatás, uniós ismeretek, pénzügy.
Még délelőtt kifeküdtem kb 10 percre a napra, minek következtében ronggyá égtem - most meg vakarózok, mert valószínű le fogok hámlani :(
Este itt is pincelátogatást és vacsorát programoztak nekünk. Jó hangulat volt és régi, kedves ismerősökkel találkoztam újra. Átbeszélgettük az estét.
A szálláson fürdés után találtam a telefonnal wifit és elkezdtem filmet nézni, de nagyon fáradt voltam. A fiúk beszélgettek és hajnali fél 3-kor arra ébredtem, hogy valaki bömbölteti a zenegépet és dől az éjszakába a: "Kör közepén állok...!" 
Csak reggel tudtam meg, hogy a mieink csinálták a fesztivált. Egy óra hosszáig néztem a plafont, mire vissza tudtam aludni.
Másnap még visszamentünk a vendéglátónkhoz elköszönni, aki ajánlott egy szép kerülőt hazafelé menet. Szálka község mellett van egy szép kis tó. Nem is tudja az ember, milyen kis kincsek bújnak meg láthatatlanul egy idegen tájon. Elbűvölő hely. Nem mentünk le a partra, mert rettenetesen meleg volt és nem akartunk fürödni sem, de láttuk, hogy lehet sátorozni és sokan pecáztak a parton.


Megálltunk még Pakson - sosem voltam még ott - motoros gasztronómiai rock hétvége volt - ezt jól összehozták:) Emelkedett volt a hangulat, mindenhol bográcsok és nyársak. Beszélgettünk még egy darabig, aztán elköszöntünk a társaság maradék tagjaitól. Dunaföldváron a férjem még meghívott ebédelni, hogy kihasználjuk a délután még hátralévő részét. Aztán go haza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."