2012. július 13., péntek

Délután

Hazajöttem a melóból, miután ráhúztam a munkaidőre még egy órát. Itthon éppen csendespihenő. A kicsi a tv előtt, a nagy a szobájában, a férjem a hálóban. Csend és nyugi, mindenki "szabin", csak én melóztam.

Hiába szóltam a főnöknek két hónapja, majd két hete, hogy nem fogom tudni megcsinálni két és fél ember munkáját egyedül, nem történt semmi. Kaptam valami homályos ígéretet, hogy majd lesznek változások és átnézik a munkaköröket és átcsoportosítják a feladatokat - nem történt semmi. A jövő héten 20-a - azaz huszadika. Félév! Beszámoló, áfa, pm info + minden, ami kell. És a pénztár régi programrésze nincs lekönyvelve januártól április közepéig.

Nemtom mi lesz.

3 megjegyzés:

  1. Ez a tipikus majd csak lesz valahogy főnöki hozzáállás. Csak - gondolom - rajtad kérik számon, hogy minden elment-e időben. :-(

    VálaszTörlés
  2. megpróbálhatja számon kérni, de akkor sem fogom tudni megcsinálni. előbb utóbb meglesz, de inkább utóbb. legfeljebb kirúg...

    VálaszTörlés
  3. És akkor ki csinálja meg, "inkább utóbb"? Ő?

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."