2011. július 1., péntek

Munkaszünet

Ma nem dolgozunk. Tegnap délután tartottunk magunknak az irodában egy kis ünnepséget. Saját pénzből vettünk magunknak sütit, a repis hűtőből meg kaptunk üdítőt, néhány kolléga szolgáltatta a szeszt: házipálinkát és meggybort hoztak. A szokásos menetrend ment. Aki nem szokott maradni az fél óra után lelépett és maradt a kemény mag:) Sztorizgattak, hülyéskedtek, ilyenkor eltűnik a rangkülönbség a dolgozók között és nyíltabbak, mint máskor. Mikor fősulis történeteket meséltek eszembe jutott, hogy mimindenből maradtam ki:)
Fél 8-körül értem haza, mert segítettünk összepakolni a végén.

1 megjegyzés:

  1. Nálunk kirándulást szervezett a 'kemény mag' ... :-)
    Mint a kisiskolások úgy vonul ... -tak ők végig, amerre csak mentek, minthogy én úgy döntöttem inkább dolgozom. Kimentem egy szép, nagy erdőbe és jól elfáradtam! :-)

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."