2011. július 16., szombat

Egy elviselhető szombat



Csendes reggel. Reggeli egyedül. Tökmagolaj, lilahagyma, házi sajt. A gyerekek alszanak, a férjem anyósommal a faluban vásárolni, temetőzni. Éhes vagyok, kávé is kell. Várom a sógorom, mert a kisfiának zenét kell másolnom a vadiúj mp3 lejátszójára. Itt vár a takaró a befejezésre, de az elmúlt hét hősége távol tartott a polár anyagtól. Most megcsinálom. Az éjjel eső jött, mögötte hűvösebb levegő. Sikerült a neten találnom egy zumbás tornát. Megy a mosógép. Reggel egy veréb repdesett a fürdőszobában. Mire a férjemnek sikerült megfognia, szegény feldobta a talpát. A kutyusunk nő, mint akit húznak, okos, de értetlen és elpusztítja a kertemben az összes valamire való virágot. Várom az estét. Ezt fogom megsütni a családnak. A héten voltam véradáson. Ügyes csaj volt, hogy a jobb kezemből minden nyom és fájdalom nélkül le tudta venni. Egész héten túlóráztam, tegnapra elegem lett és otthagytam őket 1-kor. Bebuszoztam a városba. Megvettem a férjem gyógyszerét, vettem és elküldtem egy szép képeslapot egy baráti párnak, akik ma esküsznek, de mi nem tudtunk elmenni az esküvőre, bankoltam - gyorsan és hatékonyan:)(erste) volt még időm a DM előtt és próbáltam nyári ruhát és fürdőruhát. Ebben a melegben mindig nehezen veszem rá magam a ruhapróbára, de nem is volt sok értelme. Az egyik ruha totál el volt szabva, a másikhoz kövér voltam, a fürdőruha próbálása közben pedig egy pillanatra elvesztettem az egyensúlyom és hirtelen levizionáltam, hogy előrezuhanva dominóként felborítom az összes gyorsépítésű próbafülkét és gyorsan kibújtam a jobb sorsra érdemes fürdőruhából, mielőtt komoly kárt tettem volna a berendezésben.

Tőmondatokban nagyjából ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."