2010. január 19., kedd

Sikertelen újítás


Kisütött a nap:) Nagy szükségem volt már erre. Sajnos sétára nincs időm, de már az is haladás, hogy lekapcsolhattam a neont.

Tegnap este befestettem a hajam. Új színnel kíséreleteztem. Az eredmény olyan felemás lett. Élénkebb színt kaptam, de mivel már elég sok ősz hajam van a teteje túlságosan piroslik. Úgy döntöttem, maradok a gesztenyénél az való nekem. Pedig szerettem volna beújítani egy kicsit, készülve már a tavaszra. Kénytelen leszek valami új cuccot venni inkább:)

5 megjegyzés:

  1. ... és milyen színt szerettél volna a tavasz jegyében?! Tarkát, mint a tavaszi rét? :-)
    A gesztenye az egy nagyon szép szín!

    ps. ha nem vagyok nagyon-nagyon indiszkrét a szemeid milyen színűek? :-)

    VálaszTörlés
  2. Mahagónit szerettem volna. Ma reggel megmostam újra és már nem találom olyan vadnak. A szemem barnászöld, a bőröm világos és nagyon nehezen számon magam rá bármilyen változtatásra. Még mindig vacillálok maradjon-e:)

    VálaszTörlés
  3. A mahagóni sajnos pirosas.
    A gesztenye nem lenne túl sötét a világos arcbőrödhöz?
    Minél szelídebb, világosabb árnyalatot választasz, annál természetesebb marad az összkép. Persze az is számít, milyen az eredeti hajszíned, vagy az "eredeti festett". Ha barnás, akkor legközelebb a világos- vagy középbarnát próbáld ki inkább.

    VálaszTörlés
  4. Az meg sápaszt:( Voltam szőke is:)de tönkrevágta a hajam. Amúgy az eredeti hajszínem is barna... vagy milyen, nem is emlékszem már...

    VálaszTörlés
  5. Igaz-igaz. A mahagóni nem nyerő a vöröses beütés miatt. Szerintem is egy "szelídebb" gesztenyét kellene választanod :-)

    ps. elismerésem a barnászöld szemekért :P

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."