2010. január 2., szombat

Fogadalom?

Na az nincs. Nem fogadkozom és nem ígérgetek. Nem vagyok babonás és nem hiszek a blablában. Sok helyen olvastam, hogy számot vetettek a múlt évvel. Mivel én ezt itt nap, mint nap megteszem, nem írok összefoglalót. Lassan 8 hónapja kezdtem írni. Ragaszkodom hozzá. Ha valami történne velem, a tesóm meg tudná mutatni a gyerekeimnek, hogy ez én csináltam. Leírtam sokmindent, amit nem mondtam el. Vagy mert még kicsik hozzá, vagy, mert akkor jutottak eszembe a dolgok, mikor nem volt aktuális szóba hozni azokat. Itt bármikor megtalálom a gondolataimat, és most az új év elején jó volt visszaolvasgatni:)

A sablont visszaállítottam. Eltettem a díszes gömböket 12 hónapra, a manót meg elküldtem nyaralni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."