2010. január 14., csütörtök

Nyavalygás után...

megnyugvás:) Szóval, biztos van olyan, aki idetéved és elszörnyülködi magát, hogy ez a tyúk milyen kis apróságokon tud kiakadni. Valóban. De olyan jó, hogy van ezt hová leírni és úgy működik, mint egy szelep. Reggel például kiderült, ma nem lesz főnök. A munkában utólértem magam, mindenkinek jó kedve van és kaptunk minta árut, amit megehettünk és jut belőle otthonra is. Mi ez, ha nem szerencse:)

A múltkor elkövettem egy hibát. 2i-vel kommenteltem egy kreatív blogot nem szándékosan és csak utólag vettem észre. Aznap 35-en kattintottak rám. De nem lehettem valami érdekes, mert a következő napokban nem ismétlődött meg. Csak bennem van meg a kettősség? Az, hogy többféle dolog érdekel és több területet képes vagyok átlátni és megérteni? Tanulságnak jó volt. Nem szabad másokról többet feltételezni, mint amit megmutatnak magukból. Nem kell kombinálni és képzelegni. Itt mindenkit olyannak kell elfogadni, amilyennek mutatja magát. Cáfolatra nincs lehetőség, mert csak kevesen találkoznak egymással. Mondjuk a kreatívosok többet, mert vásárban, vagy előre megbeszélt találkozón azért össze szoktak jönni a "kiváltságosok". Azért találják ki ezeket a mondj magadról 7 dolgot, amit még nem tudunk rólad - nevű kis játékokat, amikkel szintén ezt a hiányérzetet próbálják enyhíteni. És összefoltozgatnak egy ismeretlen személyiséget maguknak. Nehéz volt 7 dolgot úgy összehozni, hogy érdekes legyen, de ne mondjon rólam semmit:) mertmert.. ott csak a munkáimat mutogatom, azt amit szeretek csinálni, amihez értek. A blogokban ötleteket, tippeket keresek. Megoldásokat egy-egy technikával kapcsolatban. Érdekel a nemzetközi színtér, mert gyorsan kap az ember az USA-ból vagy Olaszországból bókot a munkájára és minőségben valóban fel is veszi a versenyt velük:) De azok a bloggerek olyannyira hasonlítanak a saját anya- és család képemre, hogy nem szeretem ugyanazt elolvasni 100X. Foglalkoztat a vállalkozásuk, ahogy az ügyeiket intézik, a marketing amit használnak, de a személyes dolgaikat alig olvasom. Ezt a következtetést vontam le a 6 hónap alatt.
Igen, anya is vagyok és kézműves is vagyok, de egy csomó minden más is vagyok még, és minden elém kerülő dolgot megnézek, tanulok, feldíszítek vagy kidobok - képletesen persze - számomra fontos, hogy ne álljon meg a világ még abban a pillanatban sem mikor úgy érzem: most megállhatna, mert olyan jó. A világ nem statikus, hanem dinamikus. Nem szabad szemellenzősen élni. Lehet nyugalom belül attól, hogy kívül rohannak a dolgok. Sokszor mikor nyugalom után síránkozom az a bajom, hogy nincs időm megtenni azokat a dolgokat amiket szeretnék. Lehet ez akár láblógatás, akár munka. Szerintem, ha az ember elveszti az érdeklődését új dolgok iránt az egyenlő a... nem is tudom mivel. Nem találok jó szót, csak félreérthetőt úgyhogy, a lényeg a képesség a folyamatosságra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."