2010. január 14., csütörtök

Bajom

"A baj a felesleges és meggondolatlan elbocsájtásokkal és a nem megfelelő emberek felvételével van. És azzal, hogy itt ha valaki elnyekkenti magát, hogy felmond, bemegy a főnökhöz és rögtön fizetésemelést kap:( Erre mondtam a blogban, hogy én is hibás vagyok, mert én meg nem vagyok ilyen. Nem állok ki magamért, de bánt, ha más ezen az úton szerez előnyöket. Lassan már a raktárosok is többet keresnek, mint én. Csak az elég békés lelkivilágomnak köszönhetem, hogy a pillanatnyi idegroham után (2 nap) lecsillapodok."

Idézet egy blogbarátnak írt e-mailből. A hangulatomra most ez nyomja rá a bélyegét. Béna vagyok ilyen ügyekben na! Nem tudom szépíteni. Azért nem olyan rossz a hely, csak a fizetés kevés. A munkaidőmet potosan be tudom tartani, önállóan dolgozom, csak 1 főnököm van. Bár az 1 órás ebédszünetem nem tudom kivenni, de van lehetőségem netezni, az irodai körülmények jók, bár furák itt az emberek néha és a vezetőség sem valami profi a kommunikáció és problémamegoldás területén és ez okoz surlódásokat, mert nem mindig értjük meg egymást. Ez van most itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."